نشست تخصصی معاونان علمی پژوهشی سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد | رونمایی از ۷ محصول فناورانه بسیج اردوغان خواستار پایان جنگ داخلی در سوریه شد معاون ستاد کل نیروهای مسلح: پرچم علم در نیروهای مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده است و پیش رفته است ۱۰ پهپاد اوکراین بر فراز روسیه منهدم شدند حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات کشور درباره مدارک لازم در زمان اخذ رای (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در کرانه باختری جلیلی در مصلی تهران: جلیلی: امروز سر یک دو راهی هستیم آیا بایدن از انتخابات آمریکا انصراف داد؟ ویدئو | لحظه عملیات ضدصهیونیستی در شمال اراضی اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ضربه قسام به اشغالگران | سرنگونی پهپاد اسکای لارک + فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بایدن در حال بررسی ادامه یا کناره‌گیری از انتخابات آمریکا واکنش کنعانی به آزادی بشیر بی‌آزار از بازداشت در فرانسه جلیلی در برنامه تلویزیونی: حالا نوبت انتخاب است+ فیلم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم پوتین: روابط مسکو و پکن بر اساس منافع متقابل بنا شده است + فیلم مخبر برای حضور در اجلاس شانگهای عازم قزاقستان شد شلیک بیش از ۸۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در مشهد: موهبت انقلاب اسلامی، آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رأی است + عکس اختلافات آمریکا و اوکراین درباره جنگ
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پروانه گذر زیارتی اربعین با اعتبار ۵ ساله از امسال صادر می‌شود | همه آنچه درباره صدور گذرنامه اربعین باید بدانید

  • کد خبر: ۱۷۶۴۸۵
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
پروانه گذر زیارتی اربعین با اعتبار ۵ ساله از امسال صادر می‌شود | همه آنچه درباره صدور گذرنامه اربعین باید بدانید
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از امسال پروانه گذر زیارتی اربعین با هزینه ۵۰ هزار تومان با اعتبار پنجساله برای زائران صادر خواهد شد که این گذر زیارتی علاوه بر سفر اربعین، در سفر‌های زیارتی عتبات عالیات هم قابل استفاده خواهد بود.

سرهنگ امیدنودهی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت ارائه خدمات گذرنامه به زائران اربعین اظهار کرد: از امسال پروانه گذر زیارتی اربعین با هزینه ۵۰ هزار تومان دارای اعتبار پنج ساله برای زائران صادر خواهد شد که این رقم، یک‌هشتم گذرنامه‌های بین‌المللی است و علاوه بر سفر اربعین در سفر‌های زیارتی عتبات عالیات هم قابل استفاده خواهد بود.

وی افزود: برای صدور این پروانه گذر زیارتی ۲ راه وجود دارد؛ نخست اینکه شهروندان می‌توانند از طریق تلفن همراه خود نرم‌افزار «پلیس من» را نصب و پس از بارگزاری مدارک، ثبت نام کنند و یا از طریق سامانه پلیس درخواست خود را ثبت نمایند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین شهروندان با مراجعه حضوری به اداره گذرنامه می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند. در حال حاضر خدمات مربوط به صدور گذرنامه در ورزشگاه ثامن‌الائمه جنب اداره گذرنامه ارائه می‌شود.

نودهی با اشاره به اینکه چه مدارکی برای صدور گذرنامه اربعین لازم است، بیان کرد: مراجعه‌کنندگان حتما اصل شناسنامه، کپی خوانای آن، اصل کارت ملی و کپی خوانای آن، مشخصات وضعیت نظام‌وظیفه‌شان، یک قطعه عکس ۶ در ۴ دارای زمینه سفید با وضوح کامل چهره، برگه رضایت محضری همسر برای خانم‌ها و رضایت محضری پدر برای افراد زیر ۱۸ سال الزامی را باید به همراه داشته باشند.

وی افزود: کسانی که تاکنون گذرنامه نداشتند و یا اینکه گذرنامه آن‌ها از درجه اعتبار ساقط شده نیز می‌توانند از پروانه گذر زیارتی اربعین استفاده کنند. تا این لحظه دستورالعملی برای تمدید گذرنامه‌های باطله نداشته‌ایم؛ قطعا اگر تدبیری در این زمینه صورت گیرد آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->