جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
سرخط خبرها

پروانه گذر زیارتی اربعین با اعتبار ۵ ساله از امسال صادر می‌شود | همه آنچه درباره صدور گذرنامه اربعین باید بدانید

  • کد خبر: ۱۷۶۴۸۵
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
پروانه گذر زیارتی اربعین با اعتبار ۵ ساله از امسال صادر می‌شود | همه آنچه درباره صدور گذرنامه اربعین باید بدانید
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از امسال پروانه گذر زیارتی اربعین با هزینه ۵۰ هزار تومان با اعتبار پنجساله برای زائران صادر خواهد شد که این گذر زیارتی علاوه بر سفر اربعین، در سفر‌های زیارتی عتبات عالیات هم قابل استفاده خواهد بود.

سرهنگ امیدنودهی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت ارائه خدمات گذرنامه به زائران اربعین اظهار کرد: از امسال پروانه گذر زیارتی اربعین با هزینه ۵۰ هزار تومان دارای اعتبار پنج ساله برای زائران صادر خواهد شد که این رقم، یک‌هشتم گذرنامه‌های بین‌المللی است و علاوه بر سفر اربعین در سفر‌های زیارتی عتبات عالیات هم قابل استفاده خواهد بود.

وی افزود: برای صدور این پروانه گذر زیارتی ۲ راه وجود دارد؛ نخست اینکه شهروندان می‌توانند از طریق تلفن همراه خود نرم‌افزار «پلیس من» را نصب و پس از بارگزاری مدارک، ثبت نام کنند و یا از طریق سامانه پلیس درخواست خود را ثبت نمایند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین شهروندان با مراجعه حضوری به اداره گذرنامه می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند. در حال حاضر خدمات مربوط به صدور گذرنامه در ورزشگاه ثامن‌الائمه جنب اداره گذرنامه ارائه می‌شود.

نودهی با اشاره به اینکه چه مدارکی برای صدور گذرنامه اربعین لازم است، بیان کرد: مراجعه‌کنندگان حتما اصل شناسنامه، کپی خوانای آن، اصل کارت ملی و کپی خوانای آن، مشخصات وضعیت نظام‌وظیفه‌شان، یک قطعه عکس ۶ در ۴ دارای زمینه سفید با وضوح کامل چهره، برگه رضایت محضری همسر برای خانم‌ها و رضایت محضری پدر برای افراد زیر ۱۸ سال الزامی را باید به همراه داشته باشند.

وی افزود: کسانی که تاکنون گذرنامه نداشتند و یا اینکه گذرنامه آن‌ها از درجه اعتبار ساقط شده نیز می‌توانند از پروانه گذر زیارتی اربعین استفاده کنند. تا این لحظه دستورالعملی برای تمدید گذرنامه‌های باطله نداشته‌ایم؛ قطعا اگر تدبیری در این زمینه صورت گیرد آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->